• Diétás süti Földi Rita

Fehérjebevitel tejesítve!

 

12. nap

2014-07-28

Reggeli: tea mézzel, később:1 szelet rozsos vekni + 1 konzerv tonhal olívaolajban+1 db paradicsom (292 kcal)

Tízórai: meggyes müzli szelet (89 kcal)

Ebéd: 400 g kuszkuszos zöldség (675 kcal)

Uzsonna: 250 g görögdinnye (73 kcal)

Vacsora: light kakaós csiga, 1 dl tej (220 kcal)

Összesen: 1349 kcal

Fehérje teljesítve, szénhidrát jó, zsír pár grammal túllépve. Vízfogyasztás 12 dl.

Egész jó. Úgy tűnik kezdenek eltűnni a galád manók, akik eltüntetik a zsírépítő ételeket... 

Súly ugyanannyi, és ma nem volt edzés. Kezdek rájönni, hogy hogyan is figyeljek a tápanyagtartalomra és egyre inkább élvezem ezt a diétát. Bár a súlyom nem mozdult, továbbra is kitartok.

Szép estét!

vissza

Szerző: Földi Rita

Földi Rita: szakács, táplálkozási tanácsadó, életmódblogger

Fitness blogomon bebizonyítom, hogy a diétás ételek is lehetnek ínycsiklandóan finomak. Felejtsd el az önsanyargató diétákat és az unalmas ételeket! Ha neked is hiányzik a diétából az édesség, a sütemény, akkor jó helyen jársz!

Segítek neked, hogy finom ételekből állíthasd össze a diétás étrendedet, megmutatom, hogyan lehetsz hosszú távon karcsú és tippeket adok ahhoz, hogy az evésen kívül másban is megtaláld a boldogságot. Olvasd el a cikkeimet, nézd meg a receptjeimet, de előbb ismerj meg jobban, ha pedig kérdésed van, üzenj nekem itt!