Rita Fitnesz Receptjei

Diétás recepteket készítek cukor és fehér liszt nélkül fogyáshoz, egészséges táplálkozáshoz.

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Lehet-e a nassolás diétás? 5 étel, amire nem is gondolnál, hogy belefér a fogyókúrába

2016.09.28.

Lehet-e a nassolás diétás? 5 étel, amire nem is gondolnál, hogy belefér a fogyókúrába

Gyakran tör rád a nassolási vágy? Fogyaszd ezeket!

frissítve: 2021.10.30.

Csoki, chips, sütemény. Na, ezeket a nassolnivalókat gyorsan felejtsd el, ha ügyelsz az alakodra!

Nassolni diéta alatt is lehet, de nem mindegy, hogy milyen kalóriatartalmú finomságokból csipegetsz. Mutatok néhány 200 kalória alatti nassolnivalót, melyeket a megadott mennyiségben bűntudat nélkül fogyaszthatsz és akár az őszi kirándulásokhoz is magaddal tudod majd vinni.

1. Fahéjas édes szilva (kb. 40 kalória)

Három darab szilvát vágj nagyobb darabokra és szórd meg Nyírfacukor Fahéjassal.

Nemcsak alacsony kalóriatartalma miatt, hanem a szilvás gombócra emlékeztető íze miatt is hamar bele fogsz szeretni. Nem is beszélve a szilva számos jótékony hatásáról.

2. Alma és répa saláta (kb. 120 kalória)

Kockázz fel egy közepes méretű almát és szeletelj mellé vékonyan egy közepes méretű répát, majd az egészet locsold meg fél citrom levével, és keverd át. Igazi őszi vitaminbomba!

3. Sütőtök (kb. 140 kalória)

300 g sütőtököt vágj nagyobb darabokra, vedd ki a belsejét és a magokat. Tedd alufóliával bélelt tepsire, fedd le alufóliával és süsd 200 C fokos sütőben! 30 perc után vedd le a fóliát és süsd pirosasra a tököket! /Forrás/

4. Natúr joghurt körtével és zabpehellyel (kb. 170 kalória)

Egy csatos üveg aljára szórj 10 g zabpelyhet, majd önts rá egy pohár natúr joghurtot és díszítsd egy darab kockára vágott körtével. Egy ilyen csinos üvegben szívesen magaddal viszed majd bárhová.  

5. Mandula (kb. 170 kalória)

Az olajos magvakkal vigyáznia kell annak, aki diétázik, mivel nagyobb mennyiségben igazi zsírépítő nassolnivalók lehetnek. Viszont 30 g mandula csak kb. 170 kalória, mely rengeteg értékes fehérjét is tartalmaz, így ennyit még nyugodtan elrágcsálhatunk.

Mandula helyett választhatsz diót is, melyből 30 g kb. 195 kalóriát tartalmaz.

További diétás nassolni valókat szeretnél 200 kalória alatt? Akkor a Fitnesz Édességek könyvem Neked való! 

Szerző: Földi Rita

fotók: Pixabay


Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

vissza

Hozzászólások

Név:
E-mail cím:
Hozzászólás:
A cikkhez még nincs hozzászólás.
Szólj hozzá elsőként!