Rita Fitnesz Receptjei

diétás receptek fogyni vágyóknak, egészségesen táplálkozóknak

Receptkereső

Keresett kifejezés:
Árszint:
Fő kategória:














Konyha:


Étkezés:




Szezon:




Alkalom:










Elkészítési nehézség:


Elkészítési idő:





Speciális összetevő:






Népszerű témák:











Gluténmentes ételek

Hajdinalisztben bundázott zöldségek

2014.04.18. Hajdinalisztben bundázott zöldségek

Indiai nevén pakóra lenne, de csicseriborsóliszt helyett hajdinaliszttel teszteltem. Az eredmény egy könnyű rágcsálni való lett, melyet fogyaszthatunk valamilyen mártással, vagy burgonyapürével is.

tovább

Gyulaival töltött sertéskaraj

2014.03.17. Gyulaival töltött sertéskaraj

Két dolog miatt szeretem ezt az ételt. Egyrészt nagyon sokféleképpen lehet variálni. Csinálhatunk belőle egy ünnepei fogást is, vagy reggelire is kitűnő hidegen, paradicsommal, paprikával. Másrészt nagyon egyszerű elkészíteni, és miután beraktuk a sütőbe igen kevés törődést kíván.

tovább

Bécsi burgonya (Rita módra)

2014.03.17. Bécsi burgonya (Rita módra)

Először is muszáj megmagyaráznom ezt a nagyképű elnevezést. Ismét ellenállhatatlan vágyat éreztem arra, hogy nevemet adjam egy ételhez, de ezúttal talán van is valami csekély alapja a dolognak.

tovább

Panna cotta csillagánizsos-kakaós és kávés granitával

2014.03.17. Panna cotta csillagánizsos-kakaós és kávés granitával

Imádom a panna cottát, mert nagyon egyszerűen el lehet készíteni és mindig óriási sikert arat. A feltét lehet áfonya lekvár, vagy bármilyen gyümölcs is. Most viszont egy kakaós és egy kávés granitát készítettem hozzá.

tovább

Mézes-csilis csirkeszárny zöldséges sült rizzsel

2014.03.17. Mézes-csilis csirkeszárny zöldséges sült rizzsel

Ez egy nagyon egyszerűen elkészíthető csirkés recept. A köretet variálhatjuk is. Lehet rizs helyet steak burgonya, vagy sima párolt rizs is. Grillen is elkészíthetjük a szárnyakat, így a grill szezon egyik sztárja lehet.

tovább

Lencsesaláta

2014.03.17. Lencsesaláta

Könnyű lencsesaláta, nem csak szilveszterre.

tovább

Kivis-zöldalmás smoothie édesköménnyel

2014.03.17. Kivis-zöldalmás smoothie édesköménnyel

Reggelire kiváló vitaminbomba lehet ez a turmix. A kivi jó stressz ellen, magas vérnyomásra, erősíti az immunrendszert, és persze fogyasztó hatású is. Az édeskömény aktiválja a női hormonokat, és ezzel enyhíti a klimax tüneteit. Ugyanakkor a fogyókúrázók ne felejtsék el étvágyjavító hatását sem.

tovább

Fokhagymás-petrezselymes tengeri süllő

2014.03.17. Fokhagymás-petrezselymes tengeri süllő

Őszintén szólva nem sok halfajtát kedvelek. Azt mondják, hogy a magyarokra általában az jellemző, hogy kevés halat esznek és nem is nagyon szeretik az intenzív halak ízét. Szeretjük, ha nem annyira hal ízű az a hal. Sőt! Még jobb, ha egy kicsit csirke ízű. Valahogy így vagyok ezzel én is.
A tengeri süllő viszont kellemes ízű hal, melyet fűszerekkel nagyon jól lehet alakítani, variálni.

tovább

Csőben sült brokkoli

2014.03.17. Csőben sült brokkoli

Egyszerű és finom étel a hétköznapokra. A brokkoli tele van vitaminokkal, ásványi anyagokkal (kálium, kalcium, magnézium stb.) viszont kalóriában szegény. Segíti a szervezet méregtelenítését és jó a magas vérnyomás ellen.

tovább

Cékla történet

2014.03.17. Cékla történet

Ajánlom ezt a történetet előételként, egy könnyű fehérbor társaságában, és fogyókúrázóknak vacsorára.

tovább