• Megjelent könyveim
  • Fitnesz édességek könyv
  • Enni és Fogyni ebook

Kivis-banános joghurtital

2016.03.20.

Kivis-banános joghurtital

Ha megnézzük a bolti joghurtitalok gyümölcstartalmát, akkor meglepődve tapasztalhatjuk, hogy még a 30%-ot sem éri el. Ha saját magunk készítjük el, akkor biztosak lehetünk benne, hogy csakis egészséges hozzávalókat tartalmaz. Egy megfelelő üvegben tárolva könnyedén magunkkal tudjuk vinni akár kirándulni, piknikezni is.

Hozzávalók

  • banán
  • kivi
  • natúr joghurt
  • kevés citromlé
  • kevés tej
  • erirtrit és xilit
  •  

Kivételesen nem írok mennyiségeket a hozzávalókhoz, mert szerintem jobb, ha mindenki a saját ízlésének megfelelően készíti el. Én kicsivel több kivit használtam, mint banánt, de ha a banánt jobban szereted, akkor tegyél bele többet. Minél több joghurtot adsz hozzá annál hígabb lesz. Kísérletezd ki a számodra ideális mennyiséget!

Elkészítés

1. Hámozd meg a banánt és a kivit majd darabolt fel, és tedd turmixgépbe.

2. Locsold meg citromlével és add hozzá az édesítőszereket, majd öntsd rá a natúr joghurt és a tejet, hogy könnyebb legyen turmixszolni. Turmixold krémesre.

Elfogyasztásig tárold hűtőben.

vissza

Hozzászólások

Szerző: Földi Rita

Földi Rita: szakács, táplálkozási tanácsadó, életmódblogger

Fitness blogomon bebizonyítom, hogy a diétás ételek is lehetnek ínycsiklandóan finomak. Felejtsd el az önsanyargató diétákat és az unalmas ételeket! Ha neked is hiányzik a diétából az édesség, a sütemény, akkor jó helyen jársz!

Segítek neked, hogy finom ételekből állíthasd össze a diétás étrendedet, megmutatom, hogyan lehetsz hosszú távon karcsú és tippeket adok ahhoz, hogy az evésen kívül másban is megtaláld a boldogságot. Olvasd el a cikkeimet, nézd meg a receptjeimet, de előbb ismerj meg jobban, ha pedig kérdésed van, üzenj nekem itt!